Korekta tekstuArtykuły zamieszczone na mojej stronie zaczęły przykuwać uwagę osób je czytających. Zyskiwałem coraz większą popularność, ponieważ moja witryna przedstawiała najnowsze doniesienia polityczne w Polsce. Ludzie zaczynali komentować i byłem zadowolony z tego, że przynajmniej w internecie udaje mi się osiągać sukcesy. Nie czytałem komentarzy, bo byłem zbyt zajęty ulepszaniem swojego projektu. I gdy moja strona dostała się na łamy jednej z czołowych gazet w Polsce, zrozumiałem, że to nie artykuły, które pisałem, przyciągały ludzi, a jedynie ogromna ilość błędów językowych w nich zawartych. Nie muszę chyba pisać, jaki byłem zły na samego siebie, że na taki mały szczegół nie zwróciłem uwagi. Od razu, sądząc, że zyskam na nowo popularność, zatrudniłem osobę, która zajęła się profesjonalną korektą tekstów na mojej stronie. Byłem jednak w błędzie. Ludzie traktowali moją stronę jako zwykły, przeciętny portalik informacyjny i nigdy nie udało mi się odzyskać utraconej pozycji. Teraz już wiem, jak ważna jest korekta tekstów w osiąganiu sukcesu. Rozwijam swój nowy portal, tym razem o innej tematyce i powoli udaje mi się zyskiwać przychylność osób go odwiedzających. Po prostu człowiek uczy się na błędach.